• 8.352.368 stemmen

Last of the Wild Horses (1948)

Western | 84 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: Robert L. Lippert

IMDb beoordeling: 2,3 (708)

Plot Last of the Wild Horses

"Wild fury... Wide open thrills!"

Jacksonville, Zuid-Oregon. De onschuldige cowboy Duke Barnum wordt als zondebok gebruikt door de dubbelhartige ranchvoorman Riley Morgan van de ‘Double C Ranch’. Wanneer de gehandicapte, oude rancheigenaar Charlie Cooper van de Double C Ranch ontdekt dat zijn voorman Riley de kudden paarden van naburige ranchers steelt, confronteert hij Riley met wat hij gezien heeft. Riley doodt daarop Cooper en hij geeft Duke Barnum de schuld van de moord.

avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

In een wat vreemde, zo niet irritante setting, is deze B-Western in 2 delen hier te zien: Jane Frazee.

avatar van Brix

Brix

Dogie, dat commentaar bij de film van die twee "biocoopbezoekers" is niet te harden

Jammer.

Ik kan hem zo echt niet helemaal bekijken.

Toch bedankt v.d. link.

avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

@Brix. Helemaal mee eens. En zo verklallen die figuren nog meer films heb ik Youtube gezien.

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Dogie Hogan schreef:

Hey, niet zo lelijk doen over MST3K . Soms maken ze ultiem slechte films nog wel aangenaam om door te komen. Naar mijn idee was dit nogal een onduidelijke western, die in ieder geval niet is blijven hangen.