Last of the Wild Horses (1948)

Western

geregisseerd door Robert L. Lippert
met James Ellison, Mary Beth Hughes en Jane Frazee

Jacksonville, Zuid-Oregon. De onschuldige cowboy Duke Barnum wordt als zondebok gebruikt door de dubbelhartige ranchvoorman Riley Morgan van de ‘Double C Ranch’. Wanneer de gehandicapte, oude rancheigenaar Charlie Cooper van de Double C Ranch ontdekt dat zijn voorman Riley de kudden paarden van naburige ranchers steelt, confronteert hij Riley met wat hij gezien heeft. Riley doodt daarop Cooper en hij geeft Duke Barnum de schuld van de moord.

avatar van Dogie_Hogan
In een wat vreemde, zo niet irritante setting, is deze B-Western in 2 delen hier te zien: Jane Frazee.

avatar van Brix
Dogie, dat commentaar bij de film van die twee "biocoopbezoekers" is niet te harden
Jammer.
Ik kan hem zo echt niet helemaal bekijken.

Toch bedankt v.d. link.

avatar van Dogie_Hogan
@Brix. Helemaal mee eens. En zo verklallen die figuren nog meer films heb ik Youtube gezien.

avatar van Vinokourov
Dogie_Hogan schreef:

Hey, niet zo lelijk doen over MST3K . Soms maken ze ultiem slechte films nog wel aangenaam om door te komen. Naar mijn idee was dit nogal een onduidelijke western, die in ieder geval niet is blijven hangen.