Hausfrauen-Report 3 (1972)

West-Duitsland
Erotiek

geregisseerd door Eberhard Schröder
met Sascha Hehn, Alexander Allerson en Rinaldo Talamonti

Men zegt: wat voor schoolmeisjes doodnormaal is, is voor veel huisvrouwen ordinair. Maar toch blijkt dit niet waar, want ook huisvrouwen staan voor dezelfde problemen en keuzes als de meisjes van tegenwoordig. Ze moeten wel even tot in de avond wachten op hun werkende mannen, maar worden daarna net zo goed blootgesteld aan seksuele en erotische prikkels en gevaren!

Al met al best wel tegenvallend en de film duurt ook nog eens te lang. De verhaaltjes zijn flauw en het bloot gehalte valt wat tegen. Ook zijn de dames niet echt bijzonder. Ik heb veelvuldig de "vooruitspoel" functie moeten gebruiken.