Hunted by Night (2010)

Actie

geregisseerd door Juan C. Bofill
met Jencarlos Canela, Juan C. Bofill en Al Galvez

Drie mannen die aan het jagen zijn in de Florida Everglades vinden een grote hoeveelheid drugs, die uit een vliegtuig gedropt is. De mannen staan voor een moeilijke keuze: of ze geven de drugs aan bij de autoriteiten of ze nemen de vangst zelf mee en verkopen deze voor miljoenen dollars. Hun besluit zorgt voor een adembenemende confrontatie met drugsdealers die hen zowel in aantal als in vuurkracht overtreffen.

avatar van Filmkonyn
Slechte c-film... Acteernivo is zwaar beneden peil, regiseur heeft iets met "slomo shots" (en dan ook vooral nutteloze), verhaal stelt weinig voor, vecht scenes zijn belachelijk, dus deze is totaal niet aan te raden.