Blazing Bullets (1951)

Western

geregisseerd door Wallace Fox
met Johnny Mack Brown, Lois Hall en House Peters Jr.

Rancher John Roberts wordt ontvoerd na zijn weigering om zijn dochter te laten trouwen met de cowboy Bill Grant. Grant wordt uiteraard gezien als de dader. Marshal Johhny Mack Brown is in de buurt vanwege een beroofd goudtransport en hij weet Grant op te sporen. Een spoor leidt de twee naar de oude goudzoeker Andy Mullins en daar vinden ze de ontvoerde rancher. Dan arriveert de sheriff met zijn mannen en worden Johnny en Grant gearresteerd. In plaats van de twee naar de gevangenis te brengen, geeft hij zijn mannen de opdracht om ze te doden.