ad

Genre: Drama / Mystery

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Holly Dale

Met onder meer: Victoria Pratt, Ari Cohen en Johanna Black

IMDb beoordeling: 4,1 (398)

Releasedatum: 27 oktober 2007

Over Hush Little Baby

Ooit zag Amanda hoe haar pasgeboren dochtertje verdronk in het koude water van een rivier. Een jaar na dat tragische ongeluk is ze weer zwanger, maar als het meisje opgroeit begint ze zich toch zorgen te maken: zou de geest van haar overleden eersteling bezit hebben genomen van haar nieuwe kindje? Of wordt ze langzaam maar zeker gek?

avatar van Dreiecke

Dreiecke

Aardig begin.

Toen de net geboren baby de tepel kapot beet en dit een nogal bebloede hand van de moeder opleverde geloofde ik het al niet meer.

En sinds wanneer wordt een keizersnede (van nog geen 10 cm breed) vlak onder de navel gezet?

En toen klom de pasgeboren baby uit de buggy en liep/kroop/vloog? 10 meter weg in 5 seconden.

Kolder!

Na een half uur stopgezet en geen cijfer van mij.

Jammer, de acteurs zijn zo slecht nog niet. En de muziek, sets en filmische technieken ook niet.

avatar van b00ts

b00ts

Helaas afgekeken. Snel vergeten dit.