Hush Little Baby (2007)

Canada
Drama / Mystery

geregisseerd door Holly Dale
met Victoria Pratt, Ari Cohen en Johanna Black

Ooit zag Amanda hoe haar pasgeboren dochtertje verdronk in het koude water van een rivier. Een jaar na dat tragische ongeluk is ze weer zwanger, maar als het meisje opgroeit begint ze zich toch zorgen te maken: zou de geest van haar overleden eersteling bezit hebben genomen van haar nieuwe kindje? Of wordt ze langzaam maar zeker gek?

Aardig begin.
Toen de net geboren baby de tepel kapot beet en dit een nogal bebloede hand van de moeder opleverde geloofde ik het al niet meer.
En sinds wanneer wordt een keizersnede (van nog geen 10 cm breed) vlak onder de navel gezet?
En toen klom de pasgeboren baby uit de buggy en liep/kroop/vloog? 10 meter weg in 5 seconden.
Kolder!
Na een half uur stopgezet en geen cijfer van mij.
Jammer, de acteurs zijn zo slecht nog niet. En de muziek, sets en filmische technieken ook niet.

avatar van b00ts
Helaas afgekeken. Snel vergeten dit.