How to Stop Being a Loser (2011)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Dominic Burns
met Simon Phillips, Craig Conway en Richard E. Grant

James (Simon Philips) is een nietsnut als het om de vrouwtjes gaat. Daar lijkt verandering in te komen als hij kennis maakt met de zelfverklaarde vrouwenversierder en rokkenjager Ampersand (Craig Conway). Als James de duistere kant van het verleiden begint te ontdekken vraagt hij zich af of Ampersand wel de persoon is die hij beweert te zijn. Tijd voor James om zich af te vragen wat hij nou eigenlijk wil met zijn leven!

avatar van kuiponok
Laat ik voorop stellen dat ik wel van humor houd, vooral ook Britse, maar deze film sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Dit was zo flauw, dat ik na iets meer dan een uur deze marteling wel welletjes vond en dit film afgezet heb en daarom dus ook geen score ga geven.
Voor James kon ik soms nog enige sympathie opbrengen, maar die Ampersand was zo iriitant!
Ik heb genoeg flauwe humoristische films gezien (doel vooral ook op parodieën van komedies) welke wel leuk genoeg waren en niet irritant, maar deze kon gewoon niet...

avatar van Noodless
Het verhaal richt zich meer rond die rokkenjager Ampersand vertolkt door Craig Conway ( die best wel irritant was ) dan rond Zeus vertolkt door Martin Kemp. Dat was toch wel een leuker gegeven geweest gezien de dames rond hem. Nu moest die Ampersand James (Simon Philips) op leiden om vrouwen te kunnen versieren.
Melige uitwerking met hier en daar wat grappige situaties. Gemma Atkinson speelt een egocentrische vrouw die James om haar vinger draait. Toch allemaal veel te braaf en vooral te weinig humor. 4/10