Strippers vs Werewolves (2012)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Komedie

geregisseerd door Jonathan Glendening
met Robert Englund, Billy Murray en Steven Berkoff

Weerwolfleider Mickey wordt per ongeluk vermoord in een stripclub. De dames die daar werkzaam zijn hebben tot de volgende volle maan om orde op zaken te stellen. Met deze kennisgeving zal de meute van Mickey proberen wraak te nemen voor het verlies van hun leider.

avatar van Naomi Watts
Enorm veel zin in. Weer een heerlijke komische horror vanuit Engeland. Erg fijne cast, enorm veel eyecandy (+ Lucy Pinder ) en puberale onderbroekenlol gegarandeerd. Strippers is altijd +1.

En Youtube Trailer

En wat fout imagery . Pinder wordt ook erg goed benut zie ik.

Lang niet voor iedereen, velen gaan dit haten maar gaat wel mijn ding worden denk ik zo. Englund zal veel mensen wel over de streep kunnen gaan trekken denk ik.

avatar van jeroentjuhhhhh
Yeaahh hij staat erop! Loop er al een tijdje over te kwijlen.

Naomi, misschien is dit ook wel iets voor jou ?

avatar van Naomi Watts
Die vraag is retorisch hoop ik? . Gaat op de priority list .

Hoewel ik Zombie Strippers! nog best leuk vond was dit toch wel complete bagger. Het verhaal is uiteraard belachelijk (ook regelmatig zeer saai) maar zou eigenlijk als functie moeten hebben dat het grappig zou moeten zijn, maar dat is deze film dus totaal niet. De humor is ver te zoeken en tevens beschamend. Maar dat laatste geldt zeker ook voor de rest van de film (de weerwolven zagen er echt belachelijk uit en hadden qua uiterlijk meer weg van een Leprechaun). De cast (best wel een aantal redelijk bekende) was om te huilen zo slecht en van de rol van Robert Englund moet je niet veel voorstellen want hij heeft maar een klein bijrolletje en ook pas in het laatste gedeelte van de film. Het enige wat deze film nog de moeite waard maakt om te kijken zijn de vele fraaie vrouwen waarvan er uiteraard een aantal uit de kleren gaan. Maar dat is dan ook het enige pluspunt van deze film want de rest is gewoon intens triest. Soms een stukje vooruit spoelen is zeker een goed advies.

avatar van jeroentjuhhhhh
Flap oren en bakkebaarden.. Blijft een ongelukkig huwelijk, de Britse horror scene en ik. Cinema zonder ballen en onderhand is het al zover dat ik met volle overtuiging kan stellen dat het een begraafplaats is voor geweldige concepten.

avatar van Richard_Voorhees
Ik vraag me af hoe Robert Engund en Bill Murray hierin geraakt zijn.