In the Days of Buffalo Bill (1922)

Western

geregisseerd door Edward Laemmle
met Art Acord, Duke R. Lee en George A. Williams

De Pony Express-ruiter Art Taylor schiet Calvert Carter en zijn dochter Alice te hulp wanneer die een aanbod krijgt om zijn land te verkopen aan Lambert Ashley, een kapitalist uit het oosten. Het land van Carter ligt precies op het gebied dat nodig is om de beoogde spoorlijn aan te kunnen leggen. Op advies van Taylor weigert Calvert het aanbod, maar daarmee is de kous nog niet af, wat betreft Lambert Ashley. Carter krijgt ook het nodige te stellen met de buitenlandse agent Gaspard, die werkzaam is voor de concurrent van Ashley. Bovendien dreigt een indianenopstand en maakt een burgerwacht het geheel er ook niet rustiger op in de omgeving.