A Hero of the Big Snows (1926)

Western / Avontuur

geregisseerd door Herman C. Raymaker
met Alice Calhoun, Don Alvarado en Leo Willis

Rin-Tin-Tin wordt door de vallenzetter Ed Nolan gered van een afranseling door een andere vallenzetter. De hond volgt Nolan naar zijn huis, maar weigert het huis te betreden. Nolan neemt de hond mee naar Mary Mallory, de vrouw van zijn dromen. Zij kan echter niet goed uit de voeten met zijn levensstijl. Wanneer het kleine zusje van Mary ziek wordt, krijgt Rin-Tin-Tin de schuld vanwege het bloed dat aan zijn bek kleeft en Nolan besluit dat hij de hond moet afschieten. Rin-Tin-Tin weet te ontvluchten en volgt Mary die met een hondenslee de hulp in wil roepen van een arts. Wanneer ze in een sneeuwstorm terecht komt, slaat de slee om en de honden rennen weg.