Warlords of Hell (1987)

Verenigde Staten / Canada
Actie / Avontuur

geregisseerd door Clark Henderson
met Brad Henson, Jeffrey D. Rice en Mark Merry

Twee jonge Amerikaanse motorrijders, Hal en Kirk, rijden door Mexico. Zij worden gevangen genomen door een motorbende, die marihuana verbouwt in een klein dorpje. De bende gebruikt Hal, Kirk en de andere gevangenen als slaven om de oogst binnen te halen. Met de hulp van een jonge Mexicaanse jongen zien zij kans een brief te sturen naar hun zus, Betsy. Betsy en haar vriend Mike verkleden zich als priester en non en gaan het dorp in zonder opgemerkt te worden. Als ze daar aankomen nemen ze contact op met de Mexicaanse jongen. Hij vertelt hun waar Hal en Kirk gevangen worden gehouden.

avatar van Lui
Lui (crew)
Redelijke film die het vooral moet hebben van de vermakelijke motorcross-scenes. Want die krijgen we namelijk genoeg te zien, al zijn ze overduidelijk uitgevoerd door matige stuntmannen. Voor de rest gebeurt er weinig spectaculairs en boeiends. De vhs-hoes spreekt over een adembenemende achtervolgingsscene. Die heb ik dan zeker gemist...