The Sagebrush Family Trails West (1940)

Alternatieve titel: The Sagebrush Kid Goes West

Western

geregisseerd door Sam Newfield
met Bobby Clack, Earle Hodgins en Nina Guilbert

De twaalfjarige Bobby Sawyer weet een bankroof in Halfway, Texas te verijdelen en de dankbare inwoners halen zijn ouders Doc en Minerva Sawyer over om zich in Halfway te vestigen. De bende die de bankroof zag mislukken wordt daarna meer actief en dat geeft de sheriff aanleiding Doc Sawyer te verdenken van alle criminele activiteiten. Jim Barton, de hulpsheriff die intussen verliefd is geworden op Nellie, de dochter van de Sawyers, krijgt de opdracht zich in de zaak te verdiepen. Barton ondervraagt Doc Sawyer en bemerkt dat Doc in het bezit is van een tabakszakje dat kort geleden nog goud bevatte dat uit een dichtbij gelegen mijn is gestolen.