Morning Call (1957)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Arthur Crabtree
met Greta Gynt, Ron Randell en Garard Green

De rijke en succesvolle Dr. George Manning wordt in het midden van de nacht opgeroepen om een privé-patiënt te bezoeken. Manning keert echter niet terug van dit bezoek en de volgende ochtend geeft zijn vrouw Annette haar man als vermist op. Niet lang daarna krijgt Annette een brief om een losgeld van maar liefst £ 5.000 voor zijn vrijlating te betalen. De gealarmeerde politie gebruikt Annette diverse keren als lokaas, maar elke poging tot geldoverdracht eindigt in een mislukking. Annette huurt de privé-detective Nick Logan in, die zelf op onderzoek uitgaat