In Your Dreams (2008)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Gary Sinyor
met Dexter Fletcher, Elize du Toit en Parminder Nagra

Albert Ross is de meest ambitieuze jongen in de wereld. Op de 'rijpe' leeftijd van 7 jaar neemt hij het meest populaire meisje van school mee uit eten in een hamburgerrestaurant maar jammer genoeg verpest zijn stiefmoeder de date! Hij gaat naar huis, vergeet zijn ambities en groeit op om uiteindelijk…tandarts te worden. Hij brengt de hele dag op zijn werk door, kijkend naar de etensresten tussen de tanden van zijn patiënten! Alberts leven wordt nog steeds gedomineerd door zijn stiefmoeder, tot hij opeens door een ongeluk buiten westen raakt!..... Al zijn dromen komen na dat moment uit en hij gooit zijn leven om, hij kan ineens zijn toekomst zien en bepalen maar ook veranderen. Kan hij zich losmaken van zijn schoonmoeder en de liefde van zijn leven veroveren, of zal hij voor altijd blijven dromen van een mooier bestaan?