Ring of Scorpio (1991)

Australië
Thriller

geregisseerd door Ian Barry
met Catherine Oxenberg, Carline Goodall en Jack Scalia

Fiona (Catherine Oxenberg) ziet per toeval Richard (Jack Scalia) terug, een man die haar 15 jaar geleden op smerige wijze heeft bedonderd. Hij verleidde de jonge vrouw met als doel haar te gebruiken voor het smokkelen van drugs. Uiteindelijk kwam ze in een Marokkaanse gevangenis terecht. Helen (Carline Goodall) en Marlene (Linda Cropper) zijn haar lotgenoten die hetzelfde is overkomen en wier leven eveneens is geruïneerd . Samen plotten ze wraak op Richard, door hem op te sluiten en een koekje van eigen deeg te geven.

wie heeft deze film voor mij ring of scorpio vroeger gezien wil het nog eens terug zien