Too Close to Home (1997)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Bill Corcoran
met Judith Light, Rick Schroder en Sarah Trigger

De tijd is aangebroken dat Nick (Rick Schroder) zijn ouderlijk huis gaat verlaten en een eigen onderkomen gaat zoeken. Zijn moeder Diana (Judith Light) denkt daar anders over en stelt alles in het werk om te voorkomen dat zoonlief zijn biezen pakt. Ook moord op zijn vriendin gaat haar niet te ver. Er volgt een rechtszaak waarbij Nick, volledig overtuigd van haar onschuld, zijn moeder als advocaat bijstaat.

avatar van Tiany
Geen super spannende, maar zeker geen slechte film...naar waargebeurt. Judith Light heeft hier bewezen dat ze goed kan acteren, een beetje creepy.