Fort Doom (2004)

1 stem

Western / Horror

geregisseerd door J. Christian Ingvordsen
met Debbie Rochon, Billy Drago en Rick Washburn

Na afloop van de Amerikaanse Burgeroorlog zoekt een groep prostituees naar alternatieve huisvesting in Fort McMillian, dat in de volksmond Fort Doom genoemd wordt. De lokale bevolking raadt hen af naar het fort af te reizen vanwege een moordenaar die zich daar in de buurt zou ophouden. De groep slaat de wijze raad in de wind en ontdekt bij aankomst in het fort dat het bewoond is en dat andere mensen huizen rond het fort hebben gebouwd. Het duurt niet lang alvorens de groep erachter komt waarom het fort de naam Fort Doom heeft gekregen.