• 8.353.959 stemmen

Cuatro Dólares de Venganza (1968)

Western | 88 minuten

Genre: Western

Alternatieve titels: 4 Dollars of Revenge / Four Dollars for Vengeance / 4 Dólares de Venganza

Oorsprong: Spanje / Italië

Geregisseerd door: Jaime Jesús Balcázar

Met onder meer: Robert Woods, Dana Ghia, Angelo Infanti

IMDb beoordeling: 5,2 (164)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Plot Cuatro Dólares de Venganza

De Amerikaanse Burgeroorlog is voorbij en officier Roy Dexter krijgt de opdracht om door het Zuiden geslagen goudstukken naar Washington te brengen. De opdracht dient geheim te blijven. Hij vertelt het echter aan zijn vriend Barry Haller. Ze zijn op hetzelfde meisje verliefd en willen haar antwoord. Zij kiest voor Dexter. Onderweg wordt Dexter overvallen en het goud wordt gestolen. Hij wordt van verraad beschuldigd, maar weet te ontsnappen om de ware verrader te zoeken.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2014 berichten

Ik heb gisteravond deze niet onaardige maar toch ondermaatse spaghetti western gekeken. Een B Western die voor 1 keer goed te doen is. Ook het acteerwerk was zwak, het verhaal weer redelijk. Heb mij er mee er mee vermaakt, maar geen voldoende. 2.5