The Police Tapes (1977)

Documentaire

geregisseerd door Alan Raymond en Susan Raymond
met Anthony Bouza en de stem van Charles Rydell

Filmmakers Alan en Susan Raymond brachten in 1976 drie maanden door met politieagenten die op patrouille gingen voor het 44th Precinct in het zuiden van de Bronx in New York. Op dat moment waren de misdaadcijfers aldaar het hoogst van de gehele stad. Het leverde veertig uur aan materiaal op, dat uiteraard drastisch ingekort moest worden. Aan bod komen zaken als de ontdekking van een lijk ergens op straat, de redding van een moeder van diens geestelijk gestoorde zoon, een vrouw die haar buren bedreigt en de arrestatie van een 70-jarige vrouw die met een bijl op het gezicht van haar dochter inhakte.