9808 An Anthology of 10th Year Indonesian Reform (2008)

Indonesië

geregisseerd door Anggun Priambodo, Ucu Agustin, Ifa Isfansyah, Otty Widasari, Ariani Darmawan, Hafiz, Lucky Kuswandi, Edwin, Wisnu Surya Pratama en Steve Pillar Setiabudi
met Nadia, Hengky Hidayat en Ladya Cherryl

In mei 1998 gebeurde in Indonesië wat niemand voor mogelijk had gehouden. Na hardnekkige demonstraties van vooral studenten kwam er een einde aan het repressieve tijdperk van president Soeharto. Veel filmmakers van de huidige generatie waren indertijd nauw betrokken bij deze omwenteling. In deze omnibusfilm kijken tien filmmakers terug op de gebeurtenissen.