The Air Circus (1928)

geregisseerd door Howard Hawks en Lewis Seiler
met Louise Dresser, Sue Carol en David Rollins

De jonge Buddy Blake en Speed Doolittle melden zich vol jeugdig vertrouwen aan bij de "Pacific School of Aviation" en ontmoeten daar de piloot Sue Manning. Op zijn eerste solovlucht raakt Buddy in paniek en hij en zijn instructeur weten aan een zekere dood te ontsnappen. Buddy twijfelt over een verdere carrière als piloot, terwijl Sue en Speed met een vliegtuig vertrekken dat een kapot landingsgestel heeft. Buddy overwint zijn angst en neemt een ander vliegtuig om Sue en Speed te waarschuwen geen landing in te zetten.