Along the Rio Grande (1941)

Western

geregisseerd door Edward Killy
met Tim Holt, Ray Whitley en Betty Jane Rhodes

Jeff, Smokey en Whopper proberen hun baas Pop Edwards te helpen, met als resultaat dat de drie worden gearresteerd op verdenking van beroving en Pop Edwards wordt vermoord. De drie weten dat Doc Randall het brein achter het geheel is. Randall geeft zijn mannen opdracht om één van zijn handlangers uit de gevangenis te bevrijden en tijdens die actie weten Jeff, Smokey en Whopper ook te ontsnappen en vluchten met de andere ontsnapte gevangene over de grens. Daar sluiten de drie zich aan bij de bende van Randall met als doel Randall over de grens te lokken zodat deze kan worden gearresteerd.