All-American Sweetheart (1937)

Muziek

geregisseerd door Lambert Hillyer
met Patricia Farr, Scott Kolk en Gene Morgan

Lance Corbett krijgt een studiebeurs voor de Standish universiteit en wordt reserve van het roeiteam aldaar. Wanneer de nachtclubeigenaar Cap Collender ontdekt dat drie leden van het Standish roeiteam gezakt zijn voor hun examens en niet mee mogen doen met wedstrijden, plaatst hij weddenschappen tegen de ploeg. Het succes van de ploeg verdwijnt en als ook Squirt Adams uit de ploeg wordt gezet na het vergokken van de schoolfondsgelden, moet Lance zijn plaats innemen. Lance gaat een lening aan bij Collender om het geld te retourneren, maar een overval op de nachtclub van Collender zorgt uiteindelijk voor de arrestatie van Lance en Collender. De volgende roeiwedstrijd gaat ook verloren en Lance wordt beschuldigd van omkoping.