In Hot Blood (1968)

1 stem

Drama / Erotiek

geregisseerd door Joel Landwehr
met Doris Porro, Ruth Colon en Tom Zolfo

Rita werkt in een fabriek, maar verdient maar weinig. Ze heeft haar zinnen gezet op het modellenwerk in New York. Ze is namelijk een gewoon meisje, maar met een buitengewoon lichaam. Ze kijkt naar de andere modellen en leert van ze, maar ze weet ook dat fotografen hun pleziertjes willen in ruil voor het werk. Rita komt zo in de wildste feestjes terecht, maar hoe ver zal zij de vernederingen laten gaan?

avatar van alexspyforever
Weinig tot geen plot, modellenwerk dat al snel ontaardt in vrij makke orgieën met lichte sm en fruitfetish. De regisseur heeft zijn best gedaan om rondborstige dames te selecteren.