Kamelia (2011)

Zuid-Korea / Japan / Thailand
Drama / Romantiek

geregisseerd door Joon-Hwan Jang, Wisit Sasanatieng en Isao Yukisada
met Michael Shaowanasai, Kyung-gu Sol en Hye-kyo Song

Drie verschillende romantische verhalen. De eerste, 'Love for Sale', speelt zich af in de toekomst waar romantische herinneringen verkocht kunnen worden. Een romantisch stel dat geobsedeerd was met de liefde, leert dat los te laten. Vervolgens 'Kamome', over een Zuid-Koreaanse regisseur wiens ster rijzende is. Hij ontmoet per toeval een engelachtige vrouw genaamd Kamome en wordt verliefd op haar. Ondertussen heeft hij problemen bij het opnemen van zijn nieuwe film. Tenslotte vertelt 'Iron Pussy' over een gelijknamige travestiet die in de zeventiger jaren naar Busan vertrekt, als geheim agent. Hij krijgt een relatie met een anonieme man.