La Moglie Vergine (1975)

1 stem

Italië

geregisseerd door Marino Girolami
met Edwige Fenech, Carroll Baker en Renzo Montagnani

Valentina en Giovannino zijn nog maar net getrouwd, maar hebben nu al huwelijksproblemen. De huwelijksreis is afgelopen en er is helemaal niets tussen de twee gebeurd. De spanning groeit en het lijkt er op dat de twee willen scheiden. Totdat Valentina haar lusten worden bevredigd door een Franse toerist en Giovannino het bed deelt met zijn schoonmoeder.

Wat zie ik, nog geen stemmen voor een sex comedy met Lovelock, Carrol Baker en Edwige
Ja, dat zien julie goed: de blonde en de brunette giallo queens in 1 film, plus dan nog italocult sterretje Lovelock die blijkbaar gay is geworden, anders kunnen we niet verklaren waarom hij het niet kan op zijn wonderschone kersverse bruid Edwige, van wie we moeten geloven dat ze nog maagd is.
Erg grappig wordt het niet ,want het enige komische gegeven is de impotentie van Lovelock dat steeds zonder variatie wordt herhaald, geil wordt het wel want Edwige is uiteraard slechts naakt of halfnaakt te bewonderen, wat ook geldt voor de talloze jonge toeristes die langskomen in deze film die speelt aan het Garda meer en zich vreemd genoeg laten bevredigen door de oom van Lovelock, een 50 something vadsigerd gespeeld door Montagnani..
Ik zie trouwens dat de clou hierboven al integraal staat weergegeven, blijkbaar mag men dat dus wel, daar waar argeloze gebruikers als ik of anderen meteen op zgn. spoilering worden aangevallen Nou goed, het is ook geen sriller dus zoveel geeft het niet.
Uiterst irritante score van Trovajoli trouwens, maar wat verwacht je.