Sirens (1999)

geregisseerd door John Sacret Young
met Dana Delany, Vondie Curtis-Hall en Keith Carradine

Sally (Dana Delany), een succesvolle blanke mediamanager, heeft in een auto een ontmoeting met haar ex, de zwarte universiteitsprofessor Vincent (Vondie Curtis-Hall). Wanneer het tweetal aan het vrijen slaat worden ze gestoord door de agenten Dan (Keith Carradine) en David (Justin Theroux). Deze zijn bevooroordeeld en denken dat er een verkrachting aan de gang is. De trotse academicus weigert de agenten te gehoorzamen en wordt door Dan neergeschoten. Sally klaagt hem aan, maar Dan wordt afgeschermd door zijn maat David en hun baas Denby (Brian Dennehy).