Messages (2007)

Verenigd Koninkrijk
Thriller / Mystery

geregisseerd door David Fairman
met Jeff Fahey, Kim Thomson en Martin Kove

De Amerikaanse patholoog Richard Murray verblijft in Engeland en rouwt nog steeds over zijn vrouw Carol, die acht maanden eerder stierf bij een auto-ongeluk. Ten tijde van het ongeluk had hij een affaire met een vrouw en vanwege zijn schuldgevoelens drinkt hij nu teveel whiskey, die weer blackouts veroorzaken. Ondertussen is er een seriemoordenaar actief in de buurt waar Murray verblijft en worden er twee andere Amerikanen, een agent en een psycholoog, uitgenodigd om mee te werken aan deze zaak. Dan begint Murray berichten te ontvangen van gene zijde en zoekt hij hulp bij pastoor Randall.