Auggie Rose (2000)

Alternatieve titel: Beyond Suspicion

Drama / Mystery

geregisseerd door Matthew Tabak
met Anne Heche, Jeff Goldblum en Nancy Travis

Een verzekeringsverkoper die een nederig bestaan leidt, wordt opeens geconfronteerd met crimineel Auggie Rose, die in zijn armen sterft. Hij voelt zich schuldig over haar dood en wil er achter zien te komen waarom ze om het leven is gebracht.

avatar van Stephan
Zeer innemende rol van Jeff Goldblum. Het einde is wat kort door de bocht, maar in zijn geheel een mooie film.

avatar van E V
E V
Stephan schreef:
Het einde is wat kort door de bocht

Vind ik ook, er moest nog even snel een beetje happy end van gemaakt worden.
Aangename film, maar verder niets bijzonders

Had deze al eeuwen liggen en eindelijk maar s opgezet. Heb m met moeite afgekeken....gelukkig kwam mn poes af en toe dr bij zitten, was t minder sloom allemaal.
NIET KIJKEN,,..zonde van je tijd

avatar van nightbreed
Leuk tussendoortje maar ook niet meer dan dat.
Jeff Goldblum vond ik een grote miscast en het script is hier en daar een beetje kort door de bocht en bevat zelfs wat gaten.
Ik geef een 3 omdat de film als geheel wel redelijk origineel is ondanks het feit dat dat de karakters vrij standaard en oppervlakkig zijn.