Ass Backwards (2013)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Chris Nelson
met June Diane Raphael, Casey Wilson en Alicia Silverstone

Het verhaal volgt de twee schattige losers Kate (June Diane Raphael) en Chloe (Casey Wilson) die zichzelf zien als sterke stijlvolle New Yorkse meiden, ook al delen ze een waterbed, verkopen ze eieren en denken ze dat een tafeltje bij Starbucks een kantoor is. Samen beginnen ze aan een reis terug naar hun woonplaats om de kroon van een missverkiezing op te eisen die hen ontgaan is in hun jeugd.

avatar van Marvinleeaday
Niet grappige film,die wel probeert om grappig te zijn. Je kan hem gerust met je ass backwards kijken.

avatar van erik1677
pijn in m mn kaken van schaamte.