The Alpha Caper (1973)

1 stem

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Robert Michael Lewis
met Henry Fonda, Larry Hagman en Leonard Nimoy

Reclasseringsambtenaar Mark Forbes (Henry Fonda) is ontgoocheld door het systeem. Hij haalt de drie misdadigers Tudor (Larry Hagman), Mitch (Leonard Nimoy) en Scat (James McEchin) over om te helpen bij zijn plan een overval op een geldtransport te plegen.

Prima voor de tv gemaakte Misdaad / Thriller met een werkelijk geniale cast Henry Fonda een legende , Larry Hagman( JR uit dallas) en Leonard Nimoy( Mr Spock uit Star Trek). De film komt regelmatig langs bij onze oosterburen.

Klinkt wel interessant.

kos schreef:
Klinkt wel interessant.

Heerlijk zulke films vooral uit de jaren '70 en begin jaren '80

Onmogelijk te vinden echter.

kos schreef:
Onmogelijk te vinden echter.

Is echt moeilijk, dat is vaak het geval met vroege tv-films , uitzonderingen daar gelaten.