Gun Smugglers (1948)

1 stem

Western

geregisseerd door Frank McDonald
met Tim Holt, Richard Martin en Martha Hyer

De jonge Danny Reeves leidt een peloton van het leger in een hinderlaag zodat zijn broer Steve met zijn bende een lading "Gattling"-geweren in handen kan krijgen. Tim Holt en Chito weten de beide broers gevangen te nemen, maar de wapens zijn onvindbaar. Tim neemt de jonge Danny onder zijn hoede in de hoop dat deze op het rechte pad zal blijven en dat Danny hem zal vertellen waar de wapens verborgen liggen. Net als Tim denkt dat zijn plan werkt, komt hij er achter dat Danny betrokken was bij de ontsnapping van zijn broer.