Fall Into Darkness (1996)

Thriller

geregisseerd door Mark Sobel
met Tatyana Ali, Jonathan Brandis en Charlotte Ross

Sharon McKay's vriendje Jerry komt onfortuinlijk om het leven. Alsof dat nog niet genoeg is krijgt ze vervolgens ook nog eens de schuld hiervan van Jerry's zuster. Het blijkt dat de zus wraak wil nemen op Sharon tijdens een nachtelijk vrienden-uitje. Stille Sharon is echter niet van plan zich naar de slachtbank te laten leiden.

goede film zeker het bekijken waard

avatar van xenne
sanna03 schreef:
goede film zeker het bekijken waard
ben ik niet mee eens ... ik vind het een slechte film, ondermaatse acteerpresaties en een verhaal dat met haken en ogen aan elkaar hangt ...hoopte dat het nog ergens interessant zou gaan worden, maar werd steeds slechter ..... te mijden