Paris Connections (2010)

Verenigd Koninkrijk
Mystery / Romantiek

geregisseerd door Harley Cokeliss
met Nicole Steinwedell, Anthony Delon en Charles Dance

Wanneer een prachtig jong model tijdens haar laatste modeshow op brute wijze wordt vermoord voor het begin van de Parijse modeweek, krijgt Madison het gevoel dat er meer aan de hand is dan een "crime passionel". Ze volgt het leven van het model in Parijs, waar ze het pad kruist van de sexy fotograaf Jake Sica. Ze raakt onder de indruk van de luxewereld van tv-sterren en de inspirerende modeontwerpster Coco de Ville en haar bewonderende Russische magnaat Aleksandr Borinski. In deze omstandigheden moet Madison een aantal verdachte personen onderzoeken. Maar wanneer er meer slachtoffers vallen moet ze alles in het werk stellen om de geheimen achter de moorden bloot te leggen.