Orla Frøsnapper (2011)

Denemarken
Animatie / Familie

geregisseerd door Peter Dodd
met de stemmen van Thure Lindhardt, Nikolaj Lie Kaas en Nicolaj Kopernikus

Het feit dat ze klein zijn maakt het er voor de 10-jarige Victor en zijn vriendjes niet gemakkelijker op. Daarbij wonen ze ook nog eens in een dorpje vol strenge volwassenen en zijn ze regelmatig slachtoffer van de lokale pestkop Orla de Kikkerslikker. Wanneer er een circus naar het saaie slaperige stadje komt, wil Victor dolgraag samen met zijn hond optreden in de talentenshow. Freddy komt echter met een sinister plan om Victors optreden te verpesten.

avatar van mcdaktari
Voor een animatie helemaal zo slecht nog niet, maar dat komt misschien ook wel dat ik nogal weg ben van animatie. Heb me iig goed vermaakt met deze Deense Animatiefilm.

avatar van Marvinleeaday
Was niet echt goed, beetje bij mekaar geraapt zootje.