ad

Misdaad | 90 minuten

Genre: Misdaad

Geregisseerd door: J. Jesses Smith

Met onder meer: Ice-T, Snoop Dogg en Ja Rule

IMDb beoordeling: 3,7 (265)

Over Crime Partners

Billy Goode en Jackie Williams hebben één doel en dat is topcrimineel worden, en om dat te bereiken sluiten ze zich aan bij gangster-baas Kenyatta. Ze krijgen de opdracht de onaantastbare King Fisher en Sam van hun troon te stoten. Ze zorgen ervoor dat een grote drugsdeal mislukt, maar weten niet dat een bendelid hun gezien heeft en ze verraadt bij King Fisher en Sam. Vanaf dat moment zijn ze hun leven niet meer zeker.

image

avatar van Nick Kang

Nick Kang

Als je een beetje van rap houdt is dit wel een lache film. Met soundtracks van snoopdogg, ja rule. Verwacht geen topfilm, maar je ziet wel vrolijk alle zwarte rappers langskomen die erg bekend zijn. Het verhaal is flinterdun dus daarvoor hoef je het niet te doen. Ik geef em net als stinissen 3 sterren. Op de kop kunnen tikken bij bart smit voor 5 euro.

avatar van LEIDENAAR187

LEIDENAAR187

Ik hou van rap,en van snoop,maar vind er nog geen reet aan,slaat nergens op.

En net als op de hoes,staat ook hierboven dat ja-rule mee doet,ja 10 seconden!!!

Als je met je ogen knippert is die weg,en natuurlijk heeft die geen tekst in die 10 seconden(denk eigenlijk 6 seconden)