Last Wedding (2001)

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door Bruce Sweeney
met Benjamin Ratner, Frida Betrani en Molly Parker

Drie koppels in Vancouver proberen hun relaties te sturen. De relaties ondervinden vele problemen: de eerste baan, de eerste crises, jaloezie, een affaire, en een gebrek aan communicatie. Noah en Zipporah trouwen na een korte vrijpartij. Zipporah wil zangeres worden, maar faalt daar vooralsnog in. Noah werkt hard bij een bedrijf dat ten onder kan gaan. Sarah en Shane zijn allebei architect; Shane kan echter niet omgaan met Sarah’s succes bij een onderneming in het centrum. Leslie is een verbitterde en prikkelbare bibliothecaresse. Haar partner, Peter, is een universiteitsdocent, wiens hart op hol slaat door een studente. Kunnen deze drie paren hun problemen oplossen en bij elkaar blijven?