In Broad Daylight (1971)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Robert Day
met Richard Boone, Suzanne Pleshette en Stella Stevens

Acteur Tony Chappel (Richard Boone) is onlangs blind geworden. Als hij ontdekt dat zijn vrouw Elizabeth (Stella Stevens) vreemdgaat, besluit hij haar te vermoorden en haar minnaar ervoor op te laten draaien. Hij zet zijn plan in werking maar laat per ongeluk bewijsmateriaal achter. Nadien onderzoekt de politie de dood van de vrouw, met haar minnaar als hoofdverdachte. Luitenant Bergman (John Marley) verdenkt Tony echter van de moord en is vastberaden dit te bewijzen.

avatar van clubsport
Kort maar boeiend misdaad verhaal , maar eigenlijk is de recercheur te slim gemaakt om het spannend te houden ,het einde is sterk gedaan maar ik had toch stiekum gehoopt dat hij ermee weg zou komen .