The Good Sisters (2009)

Drama / Horror
86 minuten (Directors Cut) / 106 minuten

geregisseerd door Jimmyo Burril
met Debbie Rochon, April Monique Burril en David R. Calhoun

Breanne Good en haar jongere zus Kindra wonen reeds meerdere jaren samen in een bescheiden woning aan de stadsrand van Maryland. Ze beoefenen beide de leer van de hekserij en houden dit geheim voor hun buren. Wanneer een mysterieuze man in de woning naast hun intrekt, worden Breanna en Kindra achterdochtig vanwege de nieuwe buurman die ook een geheim leven leidt. Het is onzeker of hij geobsedeerd geïnteresseerd is in hen, of dat de man een specifiek doel heeft. De zusters zullen al hun krachten moeten bundelen om deze man te confronteren.