Violent Blue (2011)

Alternatieve titel: Caged Beauty

129 minuten / 101 minuten (re-release)

geregisseerd door Gregory Hatanaka
met Silvia Suvadova, Jesse Hlubik en Nick Mancuso

Katarina is muzieklerares van beroep en componeert graag in haar vrije tijd. Ze is volledig geobsedeerd door een onafgemaakte symfonie, maar kan geen inspiratie vinden om het stuk af te maken. Ze maakt zich zorgen over haar broer Ondrej, een introverte uitvinder. Zijn financiers staan namelijk bekend als onbetrouwbaar en gevaarlijk. Op zekere dag dringt haar labiele en sadistische ex-man, Pietro, binnen in haar huis en sluit hij Katarina op in een kooi.

Vreemde, krankzinnige film met scènes die ik niet kon bevatten en waarvan ik het plot niet helemaal begrepen heb, maar op een of andere manier blijf je wel kijken. Het acteren is vrij amateuristisch.

Rare film die echt niet te bevatten is het leukste zijn nog de achtergrond scenes verder een rond uit belachelijke film.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Ik weet eigenlijk niet wat ik van de film moet denken. De regisseur heeft blijkbaar wel enkele goeie ideeën en wil hier iets abstracts van maken. Maar ofwel is het budget te weinig voor wat hij wou doen, of hij kan gewoon van z'n ideeën geen geheel maken. In elk geval geen goeie film en zelfs met enkele prachtige muziekfragmenten wordt het nooit echt mooi om zien...