No, No, Nanette (1930)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Clarence G. Badger
met Bernice Claire, Alexander Gray en Lucien Littlefield

Jim Smith is een miljonair dankzij zijn bijbel-uitgeverij. Hij is getrouwd met Sue. Ze willen hun hulpje Nanette les geven, maar zij heeft een nogal wilde kant en wil liever plezier beleven in Atlantic City. Wat ze niet weet, is dat ze wordt achtervolgd door Tom Trainor. Tom wil graag van Nanette een gerespecteerde jongedame maken en Jim wil daarin wel investeren. Als snel beseft Jim dat deze goede bedoelingen hem wel eens in de problemen zou kunnen brengen. Hij vraagt daarom aan zijn vriend Billy, die advocaat is, om hem te helpen. Hij wil Nannette discreet uit zijn leven laten verdwijnen. Sue en de vrouw van Billy (Lucille) verdenken de mannen ervan een affaire te hebben met Nannette. De mannen hebben heel wat uit te leggen.