Dorei (2007)

Alternatieve titels: New Tokyo Decadence - The Slave | Slave | New Tokyo Decadence | Tsumaranai Atashi no Dôdemoii Monogatari

Japan
Drama / Erotiek

geregisseerd door Osamu Satô
met Rinako Hirasawa, Kikujirô Honda en Yui

De jonge Rina is overdag een schoolgaand meisje en 's nachts een dominatrix, en omdat ze zelf masochistisch is, kan ze de gevoelens van haar klanten goed aanvoelen. Dan verhuist ze naar de stad en zoekt er een kantoorbaan. Haar baas ontdekt haar masochisme al snel en neemt haar als zijn slaaf, maar zij mag er zelf ook slavinnen op na houden, zolang het de zijne maar niet zijn. Jaloezie en complicaties kunnen echter niet uitblijven wanneer een collega verliefd wordt op Rina.

avatar van borasi
Rauw en seksueel drama dat redelijk expliciet het leven van een zgn. switch weergeeft. Interessant als de BDSM levensstijl onbekend is voor je, maar vrij kort en banaal als dit niet zo is.