Poolboy: Drowning Out the Fury (2011)

geregisseerd door Garrett Brawith
met Kevin Sorbo, Ross Patterson en Danny Trejo

Vietnam-veteraan Sal Bando (Kevin Sorbo) wordt gekweld door zijn verleden als schoonmaker van zwembaden en keert terug naar Van Nuys, California. Hier lijkt het alsof alleen de Mexicanen de bedrijven runnen die zwembaden schoonmaken. Bando begint aan een wrede missie om zijn "rechtmatige" roeping terug te winnen en wraak te nemen op Caesar (Danny Trejo), de man die zijn vrouw en kind vermoord heeft. Regelmatig breekt de 'regisseur' in en geeft hij tekst en uitleg bij de scènes.

avatar van hrdcr-hooligan
Geen aanrader naar mijn idee...
Erg nep en voorspellend, had beter kunnen zijn als er meer aandacht was.

avatar van the new guy
Vreselijk

avatar van Cinemaniak
Twee glimlachjes, meer niet... Kevin Sorbo is gewoon echt nergens goed in ... Zelfs in deze film komt ie totaal niet uit de verf (mja, wie wel...?)

Wat een gare trailer

avatar van SubzeroX
'n slechte film juist om het slecht te doen
vond hem wel lache

Dirtdiver schreef:
Wat een gare trailer

Zegt genoeg inderdaad. Nee, deze sla ik maar even over denk ik.

avatar van tal1b
poster alleen al

mauwiewauwie
Ik kijk alles van danny trejo maar deze beter niet gekeken,zonde van mijn tijd.

avatar van Misgunner
Defilm was zo slecht datik het grappig vond worden
what;s the difference between an elevator and a mexican? an elevator can raise a child... paar leuke stukken .. goede film voor met een krat bier

avatar van angus
als je van gortdroge humor houd is hij best geinig

avatar van RickZ
Komedie met absurde actie, grappen soms belachelijk en soms subtiel en stompzinnig leuk, maar je moet wel in een goede bui zijn. Voorals de belachelijke actie rondom het zwembad was toch wel ergens leuk. Leuke gein met stand-ins die wel de sex-scenes mogen doen.

Zo belachelijk dat het toch leuk genoeg was voor een krappe voldoende.

avatar van erpunited
Vreselijk slechte komedie. Geen aanrader

avatar van Metalfist
Danny Trejo en Kevin Sorbo samen in één film, jammer dat de reacties zo negatief zijn want dit lijkt me fantastisch te kunnen zijn.

Vermakelijk, eenvoudig maar toch wel leuk.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Pijnlijke praktijk.

In het huidige landschap van de grindhouse revival en het foute videovoer opnieuw waarderen, kan deze zo meeliften. Met dit verschil dat deze flick zo hard probeert dat smerige eighties- en ninetiesgevoel over te brengen dat het echt nergens overkomt. Net zoals alle grapjes mislukken, ondanks de er aan zijn haren bijgetrokken Mewes. Rommel en reut die zich verschuilen achter de zogenaamd komische documentaire-achtige intermezzo’s, die eerder vervelen dan enige lach doen opwekken. In de hoop dat je zo slecht kunt zijn dat het weer goed wordt, blijkt de praktijk vaak pijnlijk.

Matig.

avatar van Lefgozer
Ik vond em nog wel vermakelijk. Wel een aantal keer gelachen, niet te veel van verwachten.