The Night Rider (1932)

Western

geregisseerd door Fred C. Newmeyer en William Nigh
met Harry Carey, Elinor Fair en George 'Gabby' Hayes

De politieman John Brown zit achter een mysterieuze gemaskerde outlaw aan, die bekend staat als ‘The Night Rider’. The Night Rider voert steeds aanvallen uit op lokale ranchers. John doet zich voor als Jim Blake en gaat werken op de Rogers Ranch. Hij kan rekenen op de steun van de komische Altoonie en de Mexicaan Manuel Alonzo Valdez. John vindt een geheime route van de Rogers mijn naar het huis van Dan en Barbara Rogers, die door The Night Rider wordt gebruikt. Tevens vindt John een brief, die hij aan zijn handlangers heeft geschreven. John wil het handschrift van The Night Rider gebruiken om hem en zijn handlangers in de val te laten lopen, maar dan moet hij tot zijn schrik constateren dat de plaatselijke dorpelingen denken dat híj The Night Rider is.