The Secret of Treasure Island (1938)

Alternatieve titel: The Secret of a Treasure Island

Avontuur / Misdaad

geregisseerd door Elmer Clifton
met Don Terry, Gwen Gaze en Walter Miller

De verslaggever Larry Kent reist naar een eiland in het Caribische gebied om de verdwijning van zijn collega te onderzoeken. Larry komt er achter, dat op het eiland een verloren gewaande goudschat van piraten te vinden is. Kent ontmoet Toni Morrell, de dochter van een scheepsmaat, van wie de zakenpartner de locatie van de schat wist. Toni helpt Larry bij zijn speurtocht naar zijn collega en de zoektocht naar de schat. Larry en Toni worden tijdens hun expeditie tegengewerkt door de crimineel Carter 'The Shark' Collins en de mysterieuze wetenschapper ‘Dr X’, die Kent proberen te doden.