On the Great White Trail (1938)

Alternatieve titel: Renfrew of the Royal Mounted on the Great White Trail

1 stem

Actie / Avontuur

geregisseerd door Albert Herman
met James Newill, Terry Walker en Robert Frazer

De Mountie-sergeant Renfrew voelt zich aangetrokken tot Kay Larkin. Hij gaat dan ook akkoord om haar te vergezellen bij haar zoektocht naar haar vader Andrew Larkin. Kay's vader wordt vermist bij een afgelegen noordelijke buitenpost. Wanneer beiden bij de buitenpost arriveren, verneemt Renfrew dat zijn collega en een andere man dood zijn, er geld wordt vermist en Kay's vader hoofdverdachte is. Renfrew weet Andrew Larkin te traceren en te arresteren, maar hij houdt vol onschuldig te zijn en niet te weten, waar het gestolen geld is.