I Am (2010)

geregisseerd door John Ward
met Kate Bishop, Tomas Boykin en Christinna Chauncey

Een wanhopige erfgename, een mooie reporter, een wraakzuchtige detective en een charismatische openbare aanklager. In het hedendaagse Los Angeles zullen al hun levens elkaar kruisen wat leidt tot diepgaande keuzes die het moraal van elk personage op de proef stelt. Onder leiding van een mysterieuze vreemdeling zijn deze verloren zielen wanhopig op zoek naar antwoorden.

avatar van Cinemaatje
Voor mij een wat slome nooit echt op gang komende film. De inelkaar gevlochte verhalen zijn op basis van de tien geboden (veel luchtigere gefilmd dan Dekalog van Kieslovski). Echter niet religieus of betuttelend. Gewoon een amerikaanse moralistisch film.

Vreselijke nare onsymphatieke film die nergen bellen doet rinkelen , je wordt pas weer je zelf als de film is afgelopen , gelukkig maar....

Oninteressante,belachelijke, moralistische, bijna beledigend slechte film, gemaakt uit christelijke motieven (propaganda) vol cliché's. Het scenario is onlogisch, de rollen van de hoofdpersonen zijn nauwelijks uitgewerkt en er is een god die alles oplost. Misschien de hoogste tijd voor een film over seksueel misbruik binnen de kerk?