The Last Frontier (1932)

1 stem

Western

geregisseerd door Spencer Gordon Bennet en Thomas Storey
met Lon Chaney Jr., Dorothy Gulliver en Ralph Bushman

Lige ‘Tiger’ Morris probeert een oorlog tussen de kolonisten en de indianen te starten om hun grondgebied in bezit te krijgen omdat er goud gevonden is. Tiger Morris kan rekenen op de hulp van zijn gerespecteerde stadsgenoot Jeff Maitland en zijn handlangers. Maitland probeert geweren te smokkelen naar de indianen, maar hij wordt gedwarsboomd door het optreden van ‘The Black Ghost’, een gemaskerde burgerwacht. The Black Ghost is in werkelijkheid de rechtschapen Tom Kirby, de redacteur van de plaatselijke krant. Tom kan met zijn strijd tegen Tiger Morris rekenen op de steun van generaal Custer, Wild Bill Hickock, de kolonelsdochter Betty Halliday en Rose, Jeff Maitlands vrouw, die probeert haar huwelijk met hem geheim te houden.