Oklahoma Raiders (1944)

1 stem

Western

geregisseerd door Lewis D. Collins
met Tex Ritter, Fuzzy Knight en Dennis Moore

Luitenant Steve Nolan en korporaal Banjo Bonner moeten een bende paardendieven opsporen in opdracht van het leger dat mustangs nodig heeft. De leider van de bende is "El Vengador". Steve vermomt zich als een cowboy die op zoek is naar werk en wanneer hij aankomt in Benton, Oklahoma, is hij getuige van een overval op het postkantoor. De dorpelingen denken dat Steve een handlanger van de rovers is, nadat hij juist heeft geprobeerd de beroving te stoppen. Steve raakte daarbij gewond en wordt op last van de rechter getransporteerd naar de meest nabij gelegen stad om zijn verwondingen te laten behandelen.