Heaven on Earth (2008)

Canada

geregisseerd door Deepa Mehta
met Preity Zinta, Balinder Johal en Rajinder Singh Cheema

Chand is een jonge vrouw uit Punjab die naar Canada afreist om hier met een man te trouwen die ze nog nooit ontmoet heeft. Ze wonen samen in een druk huis in de stad. Chand wordt door hem mishandeld en zal hiermee moeten leren omgaan.

avatar van nightbreed
Het dramagedeelte is goed, maar het mambo-jambo gedeelte en het belachelijke einde vern**kt de film compleet. Een gemiste kans.

avatar van Decec
(geen HD aanwezig)...
Prima geluid (geen Dolby Digital
aanwezig)...

avatar van nadrin
begon zeer goed maar vooral naar het einde toe. kon je als kijker niet meer zien waar de fantasiewereld nog ergens ophield

Magische film over een jonge, uitgehuwelijkte vrouw die zich geestelijk probeert te wapenen tegen exorbitant huiselijk geweld. Lang niet zo beklijvend als Deepa Mehta’s voorafgaande Water (2005), maar niettemin een af en toe beklemmende, zeg maar nare film met een mooie rol van Preity Zinta.