Rackety Rax (1932)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door Alfred L. Werker
met Victor McLaglen, Greta Nissen en Nell O'Day

De gokker en kleine crimineel ‘Knucks’ McGloin heeft vastgesteld hoeveel geld er omgaat bij de jaarlijkse American Football wedstrijd van het ‘Rose Bowl College’. McGloin besluit bij het ‘Carnasie College’ bij hem in de buurt ook een American Football team op te richten, maar dan met professionele spelers. Het geld dat dit team opbrengt steekt hij in eigen zak. Maar dan krijgt McGloin te maken met een rivaal, de gangster Gilatti, die ook een American Football team gaat oprichten. Het ziet er naar uit, dat de teams van McGloin en Gilatti tegen elkaar moeten spelen.